dijous, 19 de febrer del 2009

Els "monis" ens presentem


Els de 5è parlem de l'Anna, la nostre monitora.


  • L'Anna és molt simpàtica, a vegades s'enfada al menjador i marxes a dinar a baix, crec que quan s'enfada té raó. Ah. i la seva colònia olora molt bé!!!

  • La meva monitora és alegre, simpàtica, riallera i contenta, sempre està de bon humor i és molt bona amb la gent. La meva monitora es diu Anna i és la coordinadora de menjador!!

  • L'Anna és molt simpàtica i casi sempre està contenta però és una mica dura.

  • L'Anna és molt divertida i simpàtica, també és molt juerguista perquè fa jocs. Es preocupa molt per nosaltres. Fem enigmes perquè sap que ens agraden.

  • És molt simpàtica i perdona una mica de menjar al menjador, és moderna i no castiga. Ens diu enigmes a la classe.

  • La meva monitora és l'Anna Camps. M'agrada perquè és amable i sempre abans de marxar ens fa un enigma per resoldre. I és molt divertida!!

  • L'Anna és bona però a vegades s'enfada perquè fem coses que no em de fer. És bona monitora i carinyosa i a vegades ens ajuda amb els deures!!

  • És molt simpàtica, és molt amable i ens cuida molt bé. M'agrada molt la seva colònia de vainilla.L'Anna és una persona que ens ajuda en qualsevol cosa. Però sobretot és una barreixa de caràcters: Geni, amable, respectuosa, organitzadora...

  • L'Anna és molt simpàtica, sempre porta Convers i un monyo gegant que semblen serps.

  • L'Anna és bona però a vegades es posa molt dolenta i ens fa reflexionar. També ens dona mandales quan plou perquè no ens avorrim.

  • L'Anna és la coordinadora i és molt amable però de vegades té una miqueta de geni. M'encanta la roba que porta i la seva colònia i també els seus pentinats. És molt estricte.

  • L'Anna és MOLT simpàtica i estricte, un 99% estricte i un 1% simpàtica;-)

  • L'Anna és una monitora que assumeix la seva responsabilitat de monitora a la vegada que fa de coordinadora. Ens passem moltes estones parlant abans de dinar.